Kraj

Procter & Gamble wprowadził perfumy na licencji 007

Agencja Opcom jest odpowiedzialna za realizację globalnej kampanii online.

Procter & Gamble wprowadził perfumy na licencji 007
Procter & Gamble wprowadził na rynek pierwsze w historii perfumy na licencji 007. Launch odbywa się przy okazji 50-lecia Jamesa Bonda i premiery nowego filmu. W Polsce dystrybutorem produktu jest firma SiroScan.
 
Agencja Opcom współpracuje z europejską centralą P&G w Genewie i jest odpowiedzialna za realizację globalnej kampanii online, która następnie jest przeprowadzana i koordynowana w poszczególnych krajach przez lokalne oddziały P&G. 
 
Jak mówi Michał Kasperczyk, client service director Opcom, P&G zaprosił agencję do prac nad projektem pod koniec 2011 r., gdy zakupił licencję na wykorzystanie nazwy i wizerunku agenta 007. Przez ten czas projekt objęty był tajemnicą i realizowany przy współpracy z agencją strategiczną i PR. Agencje brały udział w warsztatach kreatywnych w Genewie, których celem było wyłonienie ostatecznej koncepcji na sam produkt, jego pozycjonowanie i promocję.
Opcom, przy współpracy z pozostałymi agencjami, zrealizował wszystkie elementy kampanii online, które następnie zostały zaadaptowane przez poszczególne kraje. Całościowa kampania obejmuje szereg działań we wszystkich mediach w całej Europie w powiązaniu z 50-leciem istnienia powieści Iana Fleminga i premierą najnowszego filmu o agencie 007- “Skyfall”. Kampania potrwa do końca 2012 r.
W skład zespołu prowadzącego projekt wchodzą: Jakub Czaplicki, account manager, Leszek Łuczyn, creative director, Paweł Kaczorowski, creative art director, Piotr Pal, strategia/social media.