Kraj

Skoda Auto Polska promuje kolory i opcje kredytowe Fabii

Skoda Auto Polska prowadzi kampanię reklamową dotyczącą modelu Fabia. "Promujemy trzy kolory modelu Fabia, które klient może dostać bez dopłaty,...

Skoda Auto Polska prowadzi kampanię reklamową dotyczącą modelu Fabia. “Promujemy trzy kolory modelu Fabia, które klient może dostać bez dopłaty, oraz specjalną opcję kredytową” – mówi Łukasz Zadworny, dyrektor marketingu w Skoda Auto Polska. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Carat Polska. Spółka nie podaje, jaka agencja przygotowała kreację, ale nie była to agencja PZL, z którą Skoda Auto Polska współpracuje na stałe. Kampania potrwa do 30 maja br. i będzie miała miejsce w prasie (m.in. “Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita” i tytuły telewizyjne). Akcja była także wcześniej prowadzona w stacjach radiowych. Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 25-45 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem, o średnich dochodach i mieszkające w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Z danych firmy Samar wynika, że w 2003 r. koncern sprzedał w Polsce 43 419 samochodów, co dało mu drugie miejsce po spółce Fiat Auto Poland, która sprzedała 65 951 samochodów. Wydatki reklamowe Skoda Auto Polska w ubiegłym roku wyniosły 54,5 mln zł. (PU, MG)