Skoda Auto Polska prowadzi kampanię reklamową dotyczącą modelu Fabia. “Promujemy trzy kolory modelu Fabia, które klient może dostać bez dopłaty, oraz specjalną opcję kredytową” – mówi Łukasz Zadworny, dyrektor marketingu w Skoda Auto Polska. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Carat Polska. Spółka nie podaje, jaka agencja przygotowała kreację, ale nie była to agencja PZL, z którą Skoda Auto Polska współpracuje na stałe. Kampania potrwa do 30 maja br. i będzie miała miejsce w prasie (m.in. “Gazeta Wyborcza”, “Rzeczpospolita” i tytuły telewizyjne). Akcja była także wcześniej prowadzona w stacjach radiowych. Grupą docelową kampanii są osoby w wieku 25-45 lat, ze średnim i wyższym wykształceniem, o średnich dochodach i mieszkające w miastach powyżej 100 tys. mieszkańców. Z danych firmy Samar wynika, że w 2003 r. koncern sprzedał w Polsce 43 419 samochodów, co dało mu drugie miejsce po spółce Fiat Auto Poland, która sprzedała 65 951 samochodów. Wydatki reklamowe Skoda Auto Polska w ubiegłym roku wyniosły 54,5 mln zł. (PU, MG)