Kraj

Golasy w T-Mobile

Operator rozpoczyna kampanię usługi MyWallet.

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci T-Mobile, rozpoczęła nową kampanię promującą nową usługę – MyWallet. Reżyserem spotu jest Frederik Callinggard. W castingu uczestniczyło 107 osób, w tym 54 kobiety i 53 mężczyzn. Film kręcony był w Warszawie w jednym ze sklepów meblowych. W reklamie wykorzystano utwór “Be Gentle With Me” w wykonaniu angielskiego duetu The Boy Least Likely To.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F12SeZCR9Esk%22%7D

Kampania obejmuje TV – stacje ogólnopolskie oraz tematyczne, materiały BTL w punktach sprzedaży oraz internet. Projekt został zrealizowany przez agencję G7 oraz dom mediowy Starcom.

 

Klienci T-Mobile mogą korzystać z bezstykowych płatności w technologii NFC wykonywanych telefonem, począwszy od wczoraj. Pierwszą usługą dostępną w MyWallet jest karta kredytowa Polbanku. Już wkrótce zostanie wprowadzona także karta debetowa mBanku w telefonie.