Kraj

DraftFCB + Ad Fabrika dla Douwe Egberts Crema Silk

Agencja wspiera launch nowego wariantu produktu z portfolio Prima - Sara Lee.

DraftFCB + Ad Fabrika jest autorem kampanii wspierającej launch nowego wariantu kawy Douwe Egberts Crema Silk.

Nowy produkt Douwe Egberts Crema Silk to kawa rozpuszczalna w segmencie kaw premium, która cechuje się delikatnym jedwabistym smakiem oraz kawową pianką, która pojawia się na powierzchni kawy zaraz po jej  zaparzeniu.

Kampania podkreśla właśnie te cechy kawy Douwe Egberts Crema Silk – hasłem kampanii jest „Spełnij zmysłowe marzenia z Douwe Egberts Crema”.

Marka Douwe Egberts obecna jest w kategorii kaw mielonych i rozpuszczalnych. Do tej pory w portfolio były dwa warianty w każdej kategorii: Black i Gold. Douwe Egberts Crema Silk jest trzecim wariantem w portfolio.

Grupą docelową są głównie kobiety, aktywne, zorientowane na karierę zawodową, lubiące rozrywkę i sport.

Agencja od 2008 r. współpracuje z firmą Prima – Sara Lee Coffee & Tea będącą częścią korporacji D.E. Master Blenders. Odpowiada za strategię komunikacji dla wszystkich kaw z portfolio firmy Prima – Sara Lee (Prima, Douwe Egberts).

Komunikaty będą obecne w prasie i na billboardach w listopadzie i grudniu. Za zakup mediów odpowiada PHD Media Direction.