Kraj

Bielenda wprowadza nową linię przeciwzmarszczkową

W launchu marketera wspiera agencja Cappuccino PR.

Bielenda wprowadza nową linię przeciwzmarszczkową
Ruszyła kampania nowej linii kosmetycznej Biotechnologia Ciekłokrystaliczna 7D firmy Bielenda Kosmetyki Naturalne. Rozpoczęły ją działania public relations – konferencja prasowa w Warszawie. Wzięli w niej udział eksperci marki, przedstawiciele mediów oraz celebryci ceniący produkty marki Bielenda, m.in.: Tamara Arciuch, Agnieszka Cegielska, Ilona Felicjańska, Sylwia Gliwa, Otylia Jędrzejczak, Karolina Malinowska, Odeta Moro-Figurska i Edyta Olszówka. Kolejnym etapem działań będzie kampania prasowa.

Za działania PR odpowiada agencja Cappuccino PR, która również doradza klientowi w zakresie planowania mediów. Kreację kampanii przygotował dział marketingu Bielenda Kosmetyki Naturalne.