Kraj

PromoTeam - specjalistyczna komórka w GGK PR; wewnętrzne nominacje w firmie

W agencji public relations GGK PR stworzona została specjalistyczna komórka, której zadaniem jest organizowanie szkoleń z dziedziny doskonalenia technik wspomagania...

W agencji public relations GGK PR stworzona została specjalistyczna komórka, której zadaniem jest organizowanie szkoleń z dziedziny doskonalenia technik wspomagania sprzedaży. “Nie chodzi tu oczywiście o sprzedaż w sensie dosłownym – podkreśla Andrzej Halicki, dyr. generalny GGK PR – ale o szkolenia pomagające m.in. przy budowie wizerunku firmy czy produktu, konstruowaniu komunikatów itp.”. Zespół dedykowany do organizowania tego typu szkoleń nosi nazwę PromoTeam. “Nie jest to osobna firma w sensie prawnym – mówi Halicki – ale stawiane są przed nią odrębne cele, ma ona swoje plany do realizacji itp.”. Halicki nie wyklucza, że w przyszłości PromoTeam może stać się firmą niezależną, ale plany te nie zostały jeszcze czasowo sprecyzowane. Osobą odpowiedzialną za PromoTeam jest Michał Zdrojewski, awansowany z senior managera na group managera. Zespół liczy 4 osoby, ale w razie potrzeby będą do niego dedykowane kolejne osoby z 14-osobowego zespołu GGK PR (11 osób etatowych plus 3 stałych współpracowników). PromoTeam wykonywał już projekty dla klientów GGK PR (m.in. BAT, Tesco), choć nie było to jeszcze robione pod firmowym szyldem nowej komórki. Udało się jej także zdobyć klientów zainteresowanych tylko ofertą PromoTeam – LU Danone i ING Nationale-Nederlanden. Kolejne umowy są, według Halickiego, w toku i niebawem portfolio klientów PromoTeam ma być powiększone. W zespole GGK PR miały także miejsce wewnętrzne awanse – Jakub Dmitrowski, dotychczas na stanowisku account managera, objął stanowisko senior account managera, a Miłosz Gołąbek z account executive awansował na senior account executive i będzie osobą odpowiedzialną za prowadzenie marki Duracell. (AMS)