Kraj

Majewski jako zakonnik

DDB przygotowała dla PKO BP kolejną kreację z Szymonem Majewskim.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkwzbUY9oqKE%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
PKO Bank Polski rozpoczyna kampanię reklamową Kont za Zero. Potrwa ona do 16 grudnia br. Ponownie występuje w niej Szymon Majewski, który tym razem wcielił się w rolę mnicha zakonnego.
 
Kampania obejmie telewizję (główne anteny i prawie 50 kanałów tematycznych) oraz internet (portale, serwisy, mailingi, reklamy w sieciach afiliacyjnych oraz w wyszukiwarkach).
 
Kreację przygotowały agencje DDB (ATL) oraz OS3 (internet), natomiast planowaniem i zakupem mediów zajęły się dom mediowy Universal McCann (TV) oraz Value Media (internet) i Performance Media (SEM).