Kraj

Rusza największa w historii firmy kampania Herbapolu Lublin

Pierwszy z 30-sek. spotów będzie emitowany do połowy grudnia, a drugi - od stycznia.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FddDlxouk3ek%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Jak już informowaliśmy w MMP24 (patrz news z 16.10 br.), Herbapol Lublin, producent herbat ziołowych, syropów spożywczych i produktów zielarskich, zmieniał design swoich opakowań. Chce unowocześnić i odmłodzić markę, zachowując jednocześnie związki z tradycją. Dlatego zaplanował największą w swojej historii kampanię reklamową, która właśnie rusza. W sumie na reklamy producent zamierza wydać ok. 5 mln zł.

Do połowy grudnia w stacjach telewizyjnych będzie emitowany pierwszy z 30-sekundowych spotów przygotowanych dla Herbapolu przez agencję San Marcos i studio Lemonfilm.

– Nasze spoty na pewno będą wyróżniać się w blokach reklamowych, ponieważ odchodzą od powszechnej krzykliwości i nachalności. Wręcz przeciwnie – są spokojne, refleksyjne i wydaje nam się, że konsumenci docenią to, że staramy się powiedzieć coś więcej, niż tylko przedstawić produkt – przekonuje Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu Herbapolu.

Równolegle startuje także kampania outdoorowa w największych miastach. Drugi z filmów reklamowych pojawi się w styczniu przyszłego roku.

Liftingiem logo i nowymi projektami opakowań zajął się Art & Craft, a zakupem mediów OMD.