Jak już informowaliśmy w MMP24 (patrz news z 16.10 br.), Herbapol Lublin, producent herbat ziołowych, syropów spożywczych i produktów zielarskich, zmieniał design swoich opakowań. Chce unowocześnić i odmłodzić markę, zachowując jednocześnie związki z tradycją. Dlatego zaplanował największą w swojej historii kampanię reklamową, która właśnie rusza. W sumie na reklamy producent zamierza wydać ok. 5 mln zł.
Do połowy grudnia w stacjach telewizyjnych będzie emitowany pierwszy z 30-sekundowych spotów przygotowanych dla Herbapolu przez agencję San Marcos i studio Lemonfilm.
– Nasze spoty na pewno będą wyróżniać się w blokach reklamowych, ponieważ odchodzą od powszechnej krzykliwości i nachalności. Wręcz przeciwnie – są spokojne, refleksyjne i wydaje nam się, że konsumenci docenią to, że staramy się powiedzieć coś więcej, niż tylko przedstawić produkt – przekonuje Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu Herbapolu.
Równolegle startuje także kampania outdoorowa w największych miastach. Drugi z filmów reklamowych pojawi się w styczniu przyszłego roku.
Liftingiem logo i nowymi projektami opakowań zajął się Art & Craft, a zakupem mediów OMD.