Kraj

Eurobank zmienił struktury marketingowe, Maciej Szczechura szefem komunikacji

Maciej Szczechura został następcą Piotra Zygi, dotychczasowego dyrektora marketingu Eurobanku, który kilkanaście dni temu odszedł z banku, obejmując fotel prezesa...

Maciej Szczechura został następcą Piotra Zygi, dotychczasowego dyrektora marketingu Eurobanku, który kilkanaście dni temu odszedł z banku, obejmując fotel prezesa Legii Warszawa (kupionej przez Grupę ITI). Jak się dowiedzieliśmy w Eurobanku, w związku z odejściem Piotra Zygi zmianie uległa struktura działu marketingu. Zygo, jako wiceprezes zarządu Eurobanku, odpowiadał za trzy obszary marketingu: komunikacyjny, obsługi klienta i produktowy. Maciej Szczechura będzie odpowiedzialny tylko za ten pierwszy obszar, pełniąc funkcję dyrektora ds. komunikacji. Dział ten podlega pionowi sprzedaży, którym dowodzi wiceprezes zarządu Eurobanku Andrzej Malinowski. Szczechura jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego (nauki społeczne). Cała jego zawodowa kariera związana była do tej pory z pracą w agencjach reklamowych – najpierw w NoS/BBDO, a od 1998 r. w Corporate Profiles DDB, gdzie odpowiedzialny był m.in. za prowadzenie budżetu Telekomunikacji Polskiej SA. Ostatnie półtora roku współpracował z Eurobankiem jako niezależny konsultant z ramienia Corporate Profiles DDB. (MG)