Kraj

Original Source poszerza portfolio

Marka odświeżyła też stronę internetową i zapowiada działania w internecie.

Original Source poszerza portfolio
Original Source wprowadza na zimę dwa nowe warianty zapachowe żeli pod prysznic: śliwka z syropem klonowym i pomarańcza z lukrecją.

Marka Original Source istnieje na polskim rynku od półtora roku (marka z portfolio PZ Cussons). W tym miesiącu poszerzyła dystrybucję (MMP24 z 5 listopada). Głównymi komunikatami marki są walka z nudą i rutyną, firma stawia również na oryginalne zapachy żeli pod prysznic i płynów do kąpieli, a także modny, nowoczesny i kolorowy design. Dystrybutor podkreśla również, że marka ma certyfikat The Vegan Society, a butelki nadają się do powtórnego wykorzystania. 

Za kreację nowej odsłony strony internetowej odpowiada agencja interaktywna Byss. Firma zapowiada również działania wirusowe w Facebooku. W prasie pojawią się odsłony reklam w formie nietypowych wysp – za ich kreację odpowiada Vice.