Kraj

Skoda Rapid na nośnikach OOH

Przy projekcie outdoorowym pracują MediaCom i Screen Network.

Skoda Rapid na nośnikach OOH
Na zlecenie domu mediowego MediaCom kampanię realizuje Screen Network, sieć komunikacji digital OOH. Reklamy emitowane są na ponad 25 tys. ekranów w 820 lokalizacjach. Kreacje wizualne stylizowane są m.in.na komunikat, jaki wyświetla się na ekranie bankomatów.

Rozpoczęta w listopadzie kampania promuje najnowszy model Skody – Rapid. Obok TV, prasy, internetu i klasycznego out-of-home marka obecna jest także w kanale digital OOH. Nośniki znajdują są w sieciach sklepów Neonet, Media Markt, Saturn, w bankomatach oraz na ekranach LED o powierzchni 50 mkw. zlokalizowanych na parkingach przy największych parkach handlowych Tesco (galeria handlowa, hipermarket Tesco, market budowlany). Lokalizacje zostały tak dobrane, aby znajdowały się w pobliżu salonów dilerów Skody – wszystkie lokalizacje, jakie obsługuje Screen Network, są zgeolokalizowane specjalnym oprogramowaniem należącym do Screen Network.
Według szacunków kampania wygeneruje łącznie 18 mln kontaktów z reklamami.