M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Skoda Rapid na nośnikach OOH

Katarzyna Woźniak | 12 listopada 2012, 06:00

Przy projekcie outdoorowym pracują MediaCom i Screen Network.

Na zlecenie domu mediowego MediaCom kampanię realizuje Screen Network, sieć komunikacji digital OOH. Reklamy emitowane są na ponad 25 tys. ekranów w 820 lokalizacjach. Kreacje wizualne stylizowane są m.in.na komunikat, jaki wyświetla się na ekranie bankomatów.

Rozpoczęta w listopadzie kampania promuje najnowszy model Skody – Rapid. Obok TV, prasy, internetu i klasycznego out-of-home marka obecna jest także w kanale digital OOH. Nośniki znajdują są w sieciach sklepów Neonet, Media Markt, Saturn, w bankomatach oraz na ekranach LED o powierzchni 50 mkw. zlokalizowanych na parkingach przy największych parkach handlowych Tesco (galeria handlowa, hipermarket Tesco, market budowlany). Lokalizacje zostały tak dobrane, aby znajdowały się w pobliżu salonów dilerów Skody – wszystkie lokalizacje, jakie obsługuje Screen Network, są zgeolokalizowane specjalnym oprogramowaniem należącym do Screen Network.
Według szacunków kampania wygeneruje łącznie 18 mln kontaktów z reklamami.

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,