Kraj

Pomponik.pl w kampanii prześwietla celebrytów

Komunikacja reklamowa serwisu potrwa co najmniej do końca br.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FJyV8nNEzGQs%22%7D
Wystartowała kampania reklamowa serwisu plotkarskiego Pomponik.pl należącego do Grupy Interia.

Komunikacja, która potrwa co najmniej do końca tego roku, obejmie telewizję (Discovery, BBC, AXN i TV Puls), prasę (“Tele Tydzień”, “Teleświat”, “TV 14”, “Świat Seriali”, “Świat Wiedzy”, “Rewia”, “Film”), radio (RMF FM i RMF Maxxx) oraz serwisy internetowe należące do Grupy Interia.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Opus B, za produkcję spotów radiowych – RS Media, a za postprodukcję spotu TV – studio Plankton. Media planuje i kupuje dział mediów Grupy Interia.