M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pomponik.pl w kampanii prześwietla celebrytów

Maciej Florek | 12 listopada 2012, 06:00

Komunikacja reklamowa serwisu potrwa co najmniej do końca br.

Wystartowała kampania reklamowa serwisu plotkarskiego Pomponik.pl należącego do Grupy Interia.

Komunikacja, która potrwa co najmniej do końca tego roku, obejmie telewizję (Discovery, BBC, AXN i TV Puls), prasę ("Tele Tydzień", "Teleświat", "TV 14", "Świat Seriali", "Świat Wiedzy", "Rewia", "Film"), radio (RMF FM i RMF Maxxx) oraz serwisy internetowe należące do Grupy Interia.

Za kreację odpowiada agencja reklamowa Opus B, za produkcję spotów radiowych – RS Media, a za postprodukcję spotu TV – studio Plankton. Media planuje i kupuje dział mediów Grupy Interia.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,