Kraj

Media Markt gotowy na koniec świata (według Majów)

Oczekując na wydarzenia ostateczne, można cieszyć się dobrym filmem czy muzyką.

Media Markt gotowy na koniec świata (według Majów)
Sieć sklepów Media Markt (Media Saturn Holding) przygotowała kampanię reklamową nawiązującą do daty 21 grudnia br., kiedy to, wedle wierzeń Majów, ma nastąpić koniec świata.

Ogólnopolska kampania reklamowa prowadzona jest pod hasłem “Eksplozja okazji na koniec świata”. Wstępem do niej był cykl trzech teaserów: “Koniec”, “Klamka zapadła” oraz “21.12.2012”, które pojawiły się w prasie oraz na nośnikach outdoorowych, w spotach radiowych i telewizyjnych.

Kolejnym etapem kampanii reklamowej są rozpoczęte 11 listopada br. działania w kanałach ATL (prasa, radio, telewizja, kino, outdoor) oraz digital. Uzupełnieniem będą materiały POS. Spoty i reklamy emitowane w ramach kampanii mają odliczać czas pozostały do sądnego dnia 21 grudnia 2012 r. oraz prezentowały produkty z oferty Media Markt objęte akcją, które można zakupić w systemie rat 0 proc.
 
Spoty reklamowe będą emitowane w kinie, największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych (m.in. TVN, TVP, Polsat, PR III, Zet, RMF FM). Kampania uwzględnia także szeroko zakrojone działania w internecie (m.in. onet.pl, youtube.pl, wp.pl). Za kreację odpowiada agencja Demner, Merlicek & Bergmann, produkcją zajmuje się Studio Filmowe Ideal, film reżyserował Darek Sz. Szendel, a operatorem zdjęć jest Paweł Edelman. Zakupu mediów dokonał dział planowania mediów Media Saturn Holding Polska oraz Universal McCann.