Kraj

Hortex promuje mrożonki [wideo]

Kreacją zajęła się agencja Opus B, media zaplanował i kupił MEC.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FnHwXj04CFiQ%22%7D
Ruszyła nowa kampania promująca mrożonki marki Hortex (Hortex Holding). Kampania ma charakter edukacyjny, choć utrzymana jest w humorystycznym stylu. W spocie reklamowym eksponowane są warzywa na patelnię.

Za kreację spotów odpowiada agencja reklamowa Opus B, film w reżyserii Antka Nowakowskiego wyprodukowało studio Mojo, postprodukcję zapewniło studio Chimney. Kampanię TV wspierają działania w prasie oraz product placement. Za zakup mediów odpowiada MEC.