OS3 Multimedia odpowiada za kampanię Szkolnych Kas Oszczędności dla PKO Banku Polskiego w internecie. Agencja jest autorem kampanii internetowej oraz odpowiada za strategię i działania marki w mediach społecznościowych.
Komunikacja z dziećmi prowadzona jest w portalu Nk.pl. Aby zaangażować najmłodszych i skłonić ich do interakcji, została dla nich stworzona oficjalna grupa marki, a następnie gra społecznościowa. Przez cztery tygodnie od uruchomienia gry liczba znajomych w grupie marki wzrosła o ponad 40 tys.
Kanałem dotarcia do rodziców jest Facebook. W oparciu o mechanizm zbliżony do gry powstała aplikacja konkursowa nawiązująca do spotu telewizyjnego SKO. Podczas trzech tygodni fani marki zagrali w grę prawie 11 tys. razy. Aplikacji towarzyszyła kampania CPC.
Trzonem działań SKO w sieci stanowi kampania internetowa kierowana do rodziców i nauczycieli uczniów szkół podstawowych. Obejmuje ona kampanię mailingową oraz formy display, emitowane m.in. w Allegro, Onecie, GG oraz w portalach edukacyjnych i portalach w systemie afiliacyjnym.
Za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Ostryga (OS3 Group).