Kraj

Gillette wspiera markę Braun wśród kobiet

Trwa europejska kampania depilatorów marki Braun (Silk-epil SoftPerfection) należącej do koncernu Gillette. W kampanii wykorzystano wizerunek niemieckiej modelki Heidi Klum....

Trwa europejska kampania depilatorów marki Braun (Silk-epil SoftPerfection) należącej do koncernu Gillette. W kampanii wykorzystano wizerunek niemieckiej modelki Heidi Klum. W Polsce lokalne adaptacje reklam przygotowała agencja Gruppa 66/Ogilvy. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy MindShare Polska oraz jego specjalistyczny dział zajmujący się komunikacją one-to-one mOne. Reklamy pojawiają się w pismach kobiecych (m.in.: “Cosmopolitan”, “Elle”, “Olivia”, “Zwierciadło”, “Pani”, “Uroda”). W maju prowadzone są również działania w telewizji (TVP, TVN i TVN Siedem, Polsat, MTV Polska). Dodatkowym elementem działań jest kampania w internecie prowadzona na najpopularniejszych witrynach odwiedzanych przez grupę docelową. Rozwinięciem działań online jest sponsoring serwisu gala.onet.pl. Kampania dodatkowo wspierana jest e-mailingiem HTML oraz wyselekcjonowanymi słowami kluczowymi w najpopularniejszych wyszukiwarkach. Budżet kampanii nie został ujawniony. (PM)