Przetargi

KP planuje przetarg na markę Żubr

Producent szykuje się do przetargu na obsługę BTL-ową jednej z dwóch największych swoich marek.

Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, będzie wybierać nową agencję do obsługi BTL-owej marki Żubr, drugiej obok Tyskiego z największych swoich marek.

Od kilku lat obsługą BTL-ową tej marki zajmuje się agencja Tequila Polska. Agencja współpracuje z Kompanią Piwowarską od 13 lat. To jeden z jej kluczowych klientów. Kontrakt na obsługę Żubra skończy się w marcu przyszłego roku wraz z zakończeniem wsparcia dla nowego wariantu Żubra Ciemnozłotego, o którym także piszemy w dzisiejszym wydaniu MMP24.  

Jak się dowiadujemy, agencja będzie się skupiać na wsparciu dla marki Tyskie, dla której równolegle pracuje. Na wsparcie tej marki KP wydała w tym roku najwięcej (m.in. z powodu finałów Euro 2012) i, jak twierdzą przedstawiciele producenta, notuje znaczące wzrosty m.in. za sprawą wariantu Tyskiego Klasycznego. Wariant nawiązujący do historii i korzeni marki miał zdjąć z marki odium produktu koncernowego. Pierwotnie KP zakładała sprzedaż tylko na południu kraju, jednak zdecydowała, że dystrybucja tego wariantu obejmie cały kraj.

Na obsługę Żubra KP planuje rozpisanie przetargu.