Kraj

Eurobank rozpoczął telewizyjną kampanię lokat, maj obfituje w akcje marketingowe

Eurobank rozpoczął w tym tygodniu telewizyjną kampanię lokat. Wykorzystywane są w niej trzy różne spoty, kampania potrwa do połowy czerwca....

Eurobank rozpoczął w tym tygodniu telewizyjną kampanię lokat. Wykorzystywane są w niej trzy różne spoty, kampania potrwa do połowy czerwca. Jak zapowiada Maciej Szczechura, dyrektor komunikacji Eurobanku, na najbliższe dni bank planuje także przeprowadzenie szeroko zakrojonego mailingu do prawie 2 mln osób, związanego z akcją promocyjną zorganizowaną wspólnie z “Faktem”. Przypomnijmy, do jednego z kwietniowych wydań dodatku “Fakt TV” dołączono kartę Eurobanku, a od 4 maja br. trwają promocje, podczas których właściciele kart mogą wygrywać nagrody pieniężne – od 500 zł do 50 tys. zł. Warunkiem uzyskania nagrody powyżej 5 tys. zł jest wzięcie kredytu w Eurobanku. Akcja promocyjna wspierana jest kampanią reklamową. Kreację spotu telewizyjnego przygotowała agencja DDB Warszawa obsługująca Eurobank. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Carat Polska współpracujący z “Faktem” (na co dzień Eurobank obsługiwany jest przez Optimum Media OMD). Spot reklamowy emitowany jest w stacjach: TVP1, TVP2, Polsat, TVN i TV4. Równolegle do końca maja w telewizji prowadzona będzie jeszcze kampania kredytów Eurobanku do 100 tys. zł, a w Programie 1 Polskiego Radia (PR1) kampania banku kierowana do emerytów i rencistów. Szczechura zapowiada, że Eurobank zamierza trzymać się swojej strategii stałej obecności w mediach. Na czerwiec planowane są kolejne kampanie, jednak ich szczegóły nie są na razie ujawniane. (MG)