Grupa Żywiec rozstrzygnęła przetarg na obsługę reklamową marki Tatra i wybrała propozycję agencji Heart & Brain. W finale postępowania rozpatrywano także propozycje agencji Young & Rubicam. Na wcześniejszych etapach w tym przetargu uczestniczyła także m.in. agencja Opus B.
Dwa tygodnie temu (patrz MMP24 z 29.10 br.) informowaliśmy, że w tym roku na sezon zimowy Grupa Żywiec ponownie wprowadza wariant Tatra Grzaniec.
Ostatnią kreację dla marki Tatra (właśnie dla wariantu Grzaniec) w grudniu ub.r. przygotowała agencja reklamowa PZL.
Media dla Grupy Żywiec planuje i kupuje dom mediowy Macroscope OMD, jednak w nowym roku obsługę budżetu mediowego producenta, w wyniku rozdania międzynarodowego, przejmie MediaVest (Starcom MediaVest Group).
W ciągu trzech kwartałów tego roku Grupa Żywiec wydała na reklamy w mediach 109 mln zł (dane cennikowe; źródło: Kantar Media), o 11 proc. mniej niż w ub.r.