Kraj

Kampania "Zmieniliśmy nie tylko fasadę"

Agencja Allegro dla Domu Mody Klif, Klifu Gdynia i Wola Parku.

Kampania "Zmieniliśmy nie tylko fasadę"
Agencja Allegro odpowiada za obsługę public relations trzech centrów handlowych, zarządzanych przez BNP Paribas Real Estate – Domu Mody Klif, Klifu Gdynia i Wola Parku. Allegro opracowało i wdraża strategię działań PR, a także wspiera promocyjnie modernizację i zmianę języka komunikacji warszawskiego Domu Mody Klif.

Do zadań Agencji należą przede wszystkim działania media relations, doradztwo w zakresie podejmowanych aktywności eventowych oraz pozyskiwanie partnerów eventów. Jednym z kluczowych elementów obecnych działań PR jest komunikacja przemiany warszawskiego Klifu. Na metamorfozę składa się remont wnętrza oraz fasady inspirowany kształtem diamentu oraz zmiana języka komunikacji na Klif Dom Mody. Hasło przyświecające kampanii to „Zmieniliśmy nie tylko fasadę”, a zwieńczeniem kończącej się renowacji będą eventy – 1 i 2 grudnia 2012 – za których organizację również odpowiada Agencja Allegro.

W ramach kilku gałęzi wsparcia komunikacyjnego galerii Agencja jest związana z klientem dwoma kontraktami – podstawowym, dotyczącym bieżącej działalności, oraz dodatkowym, uwzględniającym komunikację przemiany.