Kraj

Focus Advantage zatrudnia trzy nowe osoby

Zaharan, Nakonieczny i Sarna zasilili działy strategii, designu oraz obsługi klienta agencji Focus Advantage.

Leja Zaharan, Adam Nakonieczny oraz Krzysztof Sarna rozpoczęli pracę w agencji marketingu zintegrowanego Focus Advantage.

Zaharan objęła stanowisko strategic plannera w dziale strategii. Do jej obowiązków należy opracowywanie strategii komunikacji oraz planowanie działań w zakresie marketingu zintegrowanego. Zaharan wcześniej pracowała w agencjach Digital One, Max Weber oraz Young & Rubicam, realizując projekty dla m.in.: Pepsi, Danone, Disney, MSZ, LG, ZT Kruszwica. Jest absolwentką stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim oraz kursu strategii w Szkole Mistrzów Reklamy przy Akademii Leona Koźmińskiego.

Nakonieczny objął nowo utworzone stanowisko 3D artist w dziale design. Do jego obowiązków należy wsparcie działu design oraz działu kreacji w realizacji zadań projektowych z wykorzystaniem technologii 3D. Nakonieczny w ostatnim czasie jako freelancer projektował, wykonywał modele i wizualizacje, m.in. dla Ars Thanea, Pride & Glory oraz Myplace, wcześniej przez siedem lat pracował przy projektowaniu gier w City Interactive SA. Jest absolwentem Wydziału Wzornictwa Przemysłowego warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych.

Sarna jako junior account executive dołączył do zespołu w dziale obsługi klienta obsługującego markę Jack Daniel’s Brown-Forman Polska. Współpracuje w teamie z Krzysztofem Kiełpińskim, account managerem odpowiedzialnym za współpracę z tym klientem. Sarna dotychczas współpracował z Polsko-Amerykańską Fundacją Edukacji i Rozwoju Ekonomicznego, Związkiem Literatów Polskich, Teatrem Ochota i Bajka oraz z serwisem Gruper.pl. Jest studentem prawa w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie.

Focus Advantage wchodzi w skład Focus Media Group.