Kraj

Mary Kay realizuje plan wsparcia reklamowego produktów w prasie

Firma kosmetyczna Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o. zajmująca się sprzedażą bezpośrednią promuje swoje produkty w wybranych tytułach prasowych....

Firma kosmetyczna Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o. zajmująca się sprzedażą bezpośrednią promuje swoje produkty w wybranych tytułach prasowych. Jak powiedziała Anna Kłosowicz, szef marketingu Mary Kay Cosmetics Poland Sp. z o.o., tegoroczna akcja reklamowa obejmie około ośmiu emisji reklam i będzie prowadzona m.in. w magazynach “Marie Claire”, “Twój Styl” i “Glamour”. “Chcemy zbudować markę poprzez pokazywanie produktów” – dodaje Kłosowicz. Akcja reklamowa została przygotowana i przeprowadzona we własnym zakresie. Obecnie z Mary Kay współpracuje 1200 konsultantek. Firma działa w Polsce od jesieni ub.r. (JD, MKS)