Kraj

Chicco startuje ze świąteczną kampanią [wideo]

Działania mają charakter wizerunkowy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FpLUFUcwMo-U%22%7D
Rusza świąteczna kampania wizerunkowa marki Chicco obejmująca emisję 30-sekundowego spotu w kinach Cinema City (New Age Media). Działania reklamowe w kinie potrwają do 3  stycznia 2013 r.

Emisja spotu w kinach to część szerszej kampanii reklamowej Chicco pod hasłem “Napisz list do Świętego Mikołaja” komunikowanej w sklepach, radiu i internecie, która powiązana jest z cyklem akcji bezpośrednich, czyli spotkań z Mikołajem w punktach sprzedaży na terenie całej Polski.

Linię kreatywną do kampanii przygotowała agencja reklamowa McCann Erickson Italia. Działania w kinach koordynuje New Age Media. Planowanie i zakup mediów dział marketingu Chicco Polska prowadzi we własnym zakresie.