Kraj

Magazyn "Ego" ma już 4 tys. użytkowników

Tytuł na tablety chwali się pierwszymi wynikami.

Magazyn "Ego" ma już 4 tys. użytkowników
“Ego”, męski magazyn wyłącznie na tablety, zadebiutował 14 dni temu. Tytuł dostępny jest bezpłatnie na Appstore. W okresie dwóch tygodni odnotował 9 tys. sesji czytelniczych i 4 tys. użytkowników. Dodatkowo może się pochwalić artykułami przeczytanymi 38 tys. razy i 21 tys. gestów interaktywnych.

Wśród reklamodawców, którzy znaleźli się w pierwszym numerze, są między innymi marki: Lexus, Tissot i Ford. W zakresie sprzedaży powierzchni reklamowej wydawca współpracuje z Atmediami.
“Ego” jest kolejnym po “iAM” tytułem wydanym przez Yellow Hat. Pierwszy magazyn dla kobiet – “iAM” – miał premierę we wrześniu.