M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Trafione obietnice noworoczne Centrum

Serwis Dzienny | 6 stycznia 2000, 00:00

Tylko tydzień Đ od 30 grudnia do 5 stycznia trwała telewizyjna kampania zestawu witamin i minerałów Centrum firmy Whitehall. Pomysł...

Tylko tydzień Đ od 30 grudnia do 5 stycznia trwała telewizyjna kampania zestawu witamin i minerałów Centrum firmy Whitehall. Pomysł na jej przeprowadzenie powstał w ostatniej chwili, nie było już czasu na przygotowanie prasowej wersji tej kampanii. Spoty 15-sekundowe wykreowane przez Lowe GGK zostały wybrane z kilku propozycji. Początkowo miał być tylko jeden spot bez dźwięku, jedynie z napisami, ale pomysł ten upadł. Kampania miała duże natężenie emisji, jedynie w prime timach stacji TVP i TVN. Dzięki małej liczbie reklam w tym okresie w ogóle, a prawie całkowitemu brakowi reklam konkurencyjnych produktów OTC, spoty Centrum uzyskały bardzo wysoki share of voice. Udział Centrum w rynku wrósł we wrześniu, październiku i listopadzie o około 1,5 proc. i wynosił ponad 17 proc. (JS)