M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Magnum wchodzi w segment lodów familijnych

Katarzyna Woźniak | 28 listopada 2012, 06:00

Marka lodów Unilevera będzie dostępna w kubkach w dwóch wersjach smakowych.

Unilever, producent lodów Algida, wprowadza na polski rynek Magnum w kubkach. Lody będą dostępne w dwóch wariantach smakowych. Magnum wkracza tym samym z ofertą premium w segment lodów familijnych. Produkt będzie oferowany w opakowaniu o pojemności 450 ml.

Pod marką Magnum producent lodów Algida oferował do tej pory trzy klasyczne warianty lodów na patyku: Classic, Almond, White, oraz nowości wprowadzane sezonowo na rynek impulsowy. W tym roku portfolio marki
powiększyło się o nowe produkty Magnum w kubkach 450 ml.

Magnum w kubku są dostępne w dwóch smakach: czekoladowym i waniliowo-czekoladowym w wybranych sklepach sieci handlowej Tesco. Zaplanowano działania wspierające z zakresu visual merchandisingu.

Za działania PR odpowiada agencja Ciszewski MSL.

Czytaj więcej na temat: , , , ,