M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Knorr pomaga wybrać najgłośniejszy akademik

Katarzyna Woźniak | 28 listopada 2012, 06:00

Akcja marki Nudle realizowana jest we współpracy z agencją The Digitals.

To już druga edycja plebiscytu "Najgłośniejszy akademik". Za realizację akcji odpowiada agencja The Digitals.
W tym tygodniu Knorr z marką Nudle ruszył z akcją, która będzie realizowana do 17 grudnia.
Ideą plebiscytu jest wybór najbardziej imprezowego i muzycznego akademika w Polsce. W plebiscycie zostaną wyłonione trzy pierwsze, najgłośniejsze akademiki, dla których zostanie zorganizowany sampling produktów: I miejsce – 15 tys. zupek, II miejsce – 10 tys. zupek i III miejsce – 5 tys. zupek Knorr Nudle.

Plebiscyt prowadzony jest w aplikacji, która znajduje się w Facebooku. Każdy, kto polubi profil Knorr Nudle, może zagłosować na swój akademik lub zgłosić go do konkursu, jeśli nie będzie go w bazie. W plebiscycie mogą brać udział nie tylko studenci, ale również osoby, które kiedyś mieszkały/przebywały w danym akademiku i mają niezapomniane wspomnienia z tego okresu i imprez tam organizowanych.

Patronat medialny nad plebiscytem objęli: Radio Planeta FM, portal Students.pl, Radio Kampus, portal Student.pl, Radio UWM FM i Radio Luz.

Agencja The Digitals odpowiedzialna jest za produkcję aplikacji w Facebooku, organizację plebiscytu i obsługę marketingową włącznie ze zdobyciem patronów medialnych.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , ,