M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

F1 - kolejny sukces wizerunkowy Red Bulla

( red. ) | 28 listopada 2012, 06:00

Kolejny sukces sponsoringowy Red Bulla - po Red Bull Stratos (transmisja skoku Baumgartnera wygenerowała rekordową liczbę ponad 8 mln odsłon w YouTube), marketer znowu postawił na "właściwego konia", którym okazał się niemiecki kierowca Sebastian Vettel.

Vettel (25 l.) po niedzielnym Grand Prix Brazylii, który kończył tegoroczny sezon najdroższej dyscypliny sportowej na świecie, jaką są wyścigi Formuły 1, został najmłodszym w historii, trzykrotnym mistrzem świata. Niemiec dokonał tego, dysponując najszybszym bolidem w stawce F1 – Red Bull Team wygrał także klasyfikację konstruktorów (drugim kierowcą fabrycznym w RBT jest Australijczyk Mark Webber). Już wiadomo, że w następnym sezonie z uwagi na kontrakt z japońskim producentem samochodów nazwa teamu zostanie zmieniona na Infiniti Red Bull Racing.

Transmisja GP Brazylii, które decydowało do ostatniej chwili o zwycięstwie Vettela, wygenerowała na Twitterze ponad 3,1 mln odsłon. W 2011 roku Red Bull był nr 1 na świecie w kategorii energy drink – globalna sprzedaż tego napoju wyniosła 4,6 mld sztuk.

W Polsce adaptacjami reklam Red Bulla zajmuje się agencja Bimers, media zaś kupuje i planuje MPG.

(BrandRepublic)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,