Kraj

Stacja telewizyjna iTV kieruje ofertę do młodych grup widzów

Interaktywna telewizja iTV zmienia oprawę graficzną, dostosowując ją do młodszych odbiorców. "Odświeżenie grafiki jest związane z wprowadzeniem do naszej ramowki...

Interaktywna telewizja iTV zmienia oprawę graficzną, dostosowując ją do młodszych odbiorców. “Odświeżenie grafiki jest związane z wprowadzeniem do naszej ramowki bloków z programami dla młodzieży” – mówi Anna Wawrzynowicz, TV project manager w iTV. Chodzi m.in. o programy muzyczne i produkcje realizowane razem z Klubem Nokia. Zniknęły natomiast niektóre pozycje adresowane do targetu 35+, chociaż wciąż jednym z hitów stacji pozostaje tzw. blok ezoteryczny (m.in. z poradami wróżek), którego odbiorcami są osoby starsze. Telewizja iTV bazuje praktycznie wyłącznie na przychodach z usług interaktywnych – SMS-ach i telefonach 0-700 od widzów. Właścicielem stacji jest firma Telestar, którą stworzył fundusz inwestycyjny Nieruchomości i Kapitał oraz integrator usług interkatywnych Media-Net Interactive. Stacja iTV jest dystrybuowana obecnie w 88 sieciach kablowych w Polsce. (TW)