M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

PKP Intercity wybrało Equinox

Joanna Dziwisińska | 28 listopada 2012, 06:00

Dom mediowy kupi media dla kampanii "Bilet świąteczny".

PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na kampanię promocji cenowej – „Bilet świąteczny”, w którym wygrał dom mediowy Equinox Polska. Do drugiego etapu przetargu zakwalifikowało się pięć domów mediowych, których nazw nie podano.

Kampania „Kup bilet wcześniej i podróżuj taniej nawet do - 30 proc.” ma na celu zachęcenie odbiorców do korzystania z pociągów kategorii premium oraz do planowania i zakupu biletów z wyprzedzeniem. Grupę docelową stanowią osoby w wieku 18 i więcej, podróżujące przede wszystkim prywatnie, zamieszkałe w miastach, do których dojeżdżają pociągi EIC/Ex. Zaplanowana przez Equinox kampania mediowa bazuje na radiu, outdoorze oraz internecie. Przewidziane są także niestandardowe działania wspierające, przeprowadzanych m.in. w sieci hipermarketów i w centrach handlowych oraz na uczelniach wyższych. Kreację graficzną kampanii reklamowej, na zlecenie domu mediowego Equinox Polska, stworzyła BGGA Warsaw Advertising Agency.

 

Czytaj więcej na temat: , ,