M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Słodki rebranding Pszczółki

Katarzyna Woźniak | 28 listopada 2012, 06:00

Fabryka Cukierków z Lublina zmieni opakowania i gramaturę swoich produktów.

W grudniu na sklepowe półki trafią produkty Fabryki Cukierków "Pszczółka" z Lublina w nowych opakowaniach. Cukierki Jogusie, Musss, Miętowe Lubelskie z Czekoladą i Mieszanka Imieninowa pojawią się niebawem na półkach sklepowych w nowych opakowaniach – o zwiększonej gramaturze i z nowa grafiką.

Dotychczas cukierki od Pszczółki były sprzedawana na wagę lub w opakowaniach stugramowych. Teraz firma postanowiła wprowadzić większe i bardziej wydajne paczki. W nowej szacie graficznej dominują soczyste kolory: żółty, różowy i fioletowy. Dodatkowo na wszystkich opakowaniach pojawi się nowe hasło reklamowe Fabryki Cukierków "Pszczółka” – "Wyprodukowane z pasją”.

W drugiej połowie stycznia w nowej odsłonie pojawią się tradycyjne Kukułki i miodowe Pszczółki.

Fabryka Cukierków "Pszczółka”, należąca do Krajowej Spółki Cukrowej SA, produkuje karmelki od 1952 roku.

Czytaj więcej na temat: , , ,