M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Bełza, Bartnik i Franciszek Toeplitz tworzą One Eleven

Katarzyna Kacprzak | 30 listopada 2012, 06:00

Do spółki dołączył Marcin Bełza, firma zmieniła nazwę na One Eleven.

One Eleven to nowy rodzaj podmiotu na rynku usług marketingowych – pracownia koncepcyjna. Działalność firmy jest zorientowana na dostarczanie rozwiązań ze wszystkich dziedzin marketingu i komunikacji zarówno bezpośrednio dla klientów oraz marketerów, jak i agencji reklamowych, brandingowych czy domów badawczych.
Każdy projekt przed rozpoczęciem jest indywidualnie planowany, jeśli chodzi o proces i zespół specjalistów. Założeniem jest korzystanie z zewnętrznych podmiotów czy ekspertów dobranych pod kątem konkretnego projektu czy zadania.

"Specjalizujemy się w rozwiązywaniu wszelkich zagadnień strategiczno-kreatywnych bez względu na poziom trudności oraz rozmiar danego zadania – od dużych realizacji dla spółek typu FMCG, poprzez projekty strategiczno-analityczne dostarczane na potrzeby dyrektorów marketingu, po mniejsze, ale równie satysfakcjonujące prace designerskie czy packagingowe. Każdy z etapów, począwszy od wstępnych analiz, poprzez koncepcję marki, strategię i egzekucję komunikacji, doprowadzamy do szczegółowych, precyzyjnych rozwiązań implementacyjnych, najwłaściwszych dla specyfiki danego przedsięwzięcia" – podsumowuje Tomasz Bartnik.

Na zdj. od lewej: Bartnik, Bełza, Toeplitz



Czytaj więcej na temat: , , ,