M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Johnnie Walker Platinum Label debiutuje w segmencie reserved

Tomasz Wygnański | 30 listopada 2012, 06:00

Nowości Diageo na półce premium.

Johnnie Walker Platinum Label to nowy produkt marki Johnnie Walker w segmencie super premium. Sam marketer – Diageo Polska – nazywa tę grupę produktów "whisky reserved".

Platinum Label to szkocka whisky kupażowana (blended) i jest pozycjonowana między najdroższym wariantem: Blue Label oraz Gold Label. Wprowadzenie produktu w okresie przedświątecznym nie jest przypadkowe, ale Platinum Label nie jest pozycją in-out i pozostanie w ofercie Diageo Polska na stałe.

Jako sezonowe, świąteczne produkty traktowane są natomiast dwie inne nowości z rodziny Johnnie Walker – Gold Label Reserve oraz Blue Label w opakowaniu przygotowanym przez Porsche Design.

Duże zainteresowanie marketera segmentem whisky super premium wynika przede wszystkim z wysokiej marżowości tych produktów. W segmencie tzw. standard scotch, gdzie jest m.in Johnnie Walker Red Label, od dłuższego czasu trwa bezkompromisowa walka cenowa.

Johnnie Walker Platinum Label otrzyma wsparcie w kanałach sprzedaży i Facebooku. W zakresie kreacji marka Johnnie Walker współpracuje z agencją Nairobia, rozwiązania merchandisingowe zapewnia PMT Marketing System, a social mediami zajmuje się agencja Brain Juice.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,