Akcjonariusze holdingu reklamowego Interpublic Group of Cos. (IPG) dali upust swojemu niezadowoleniu wynikami grupy oraz wielkością bonusów, jakie przyznano menedżerom IPG w ostatnim czasie. Do ich spotkania z Davidem Bellem, chairmanem i chief executive holdingu, doszło w Nowym Jorku, wkrótce po tym jak bank HSBC zdecydował się przenieść obsługę globalnego budżetu reklamowego (szacowana wartość to 600 mln dol.) z IPG do WPP Group. Według szacunków w I kwartale br. grupa poniosła stratę w wysokości 16,9 mln dol., podczas gdy rok wcześniej wyniosła ona 8,6 mln dol. Informacje o kiepskich wynikach finansowych zbiegły się z decyzją o przyznaniu menedżerom grupy bonusów, których wysokość szacuje się na 41,4 mln dol. Bell podczas spotkania z akcjonariuszami bronił tej decyzji (sam otrzymał ok. 1 mln dol.), twierdząc, że nagrody finansowe otrzymało ok. 4 tys. pracowników grupy (IPG zatrudnia obecnie ok. 44 tys. osób). (“BrandRepublic”)