Kraj

Strategiczne zmiany w Digital One

Agencja idzie w kierunku quality social media, czyli jakościowej komunikacji w mediach społecznościowych.

Agencja Digital One wprowadza strategiczne zmiany w obszarach związanych z mediami społecznościowymi. Agencja dokonuje zmian w strukturze – tworzy dział content & copy, na którego czele staje Zuzanna Koraszewska, obejmująca stanowisko content & copy managera. Dotychczas pracowała w agencji jako senior copywriter. Dział będzie się zajmował tworzeniem treści dla wszystkich kanałów komunikacji digital, w tym także social mediów.

– Stawiamy zdecydowanie na quality social media, czyli jakościową komunikację w mediach społecznościowych, zaprojektowaną indywidualnie pod kątem potrzeb marki, oraz realizowaną zgodną z jej pozycjonowaniem. Chcemy głośno mówić “nie” śmieciowej komunikacji w social mediach, dominującej dziś, niestety, na polskim rynku – mówi Michał Owczarek, partner/strategy + creative director agencji.

W strukturach firmy powstaje też nowe stanowisko – social media strategist. Awansuje na nie Anna Tokarska, która do tej pory pracowała na stanowisku senior social media executive, przede wszystkim przy komunikacji skierowanej do marek kobiecych, takich jak Estēe Lauder, Clinique czy Górska Natura Active. Anna Tokarska pracować będzie bezpośrednio z Michałem Owczarkiem, odpowiadając za współtworzenie koncepcji i planów aktywacji w obszarze mediów społecznościowych. Bartłomiej Brzoskowski, który przez dwa lata pracował na stanowisku social media managera, odchodzi z agencji.