Kraj

KP wprowadza zimowy wariant Książęcego

Książęce Korzenne Aromatyczne ma przyciągnąć nie tylko amatorów "grzańca".

KP wprowadza zimowy wariant Książęcego
Kompania Piwowarska, największy w kraju producent piwa, w ramach swojej marki Książęce, pod którą oferuje ona tzw. specjalności piwne, czyli specjalne warianty piwa: Czerwony Lager, Złote Pszeniczne oraz Ciemne Łagodne, wprowadza na rynek kolejną jej odmianę: Książęce Korzenne Aromatyczne.

To piwo, do uwarzenia którego wykorzystano takie składniki, jak: skórkę pomarańczy, korę cynamonową, imbir, goździki oraz miód lipowy. Ma ono przyciągnąć amatorów grzanego piwa zimową porą, ale nie tylko, można je bowiem pić zarówno po podgrzaniu (bez potrzeby dodawania jakichkolwiek przypraw), jak i tradycyjnie chłodne.

Sugerowana cena Korzennego Aromatycznego to 3,19 zł. To wersja limitowana – będzie sprzedawana do wyczerpania zapasów.

Debiutowi towarzyszą działania w social mediach, za które odpowiada agencja Lubię To oraz działania PR, które prowadzi Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants. Opakowania zaprojektowało studio Mango Design.

Osobnej kampanii telewizyjnej nowy wariant mieć nie będzie, obecnie prowadzona jest bowiem telewizyjna kampania reklamowa marki, w której KP promuje wspomniane wyżej warianty wprowadzone przed wakacjami – o jej najnowszej, trzeciej odsłonie pisaliśmy w MMP24 30.11 br.