Kraj

Renault prowadzi kampanię wyprzedażową [wideo]

W Polsce jej przygotowaniem zajęły się agencje Publicis i OMD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FPJyTm_Qgq70%22%7D
Renault Polska prowadzi kampanię reklamową, w której zachęca do skorzystania z oferty wyprzedażowej. Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, radiu i internecie.

Za adaptację spotu do kampanii oraz dokrętkę ofertową odpowiada agencja Publicis. Media dla Renault planuje i kupuje dom mediowy OMD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FdGZU9DWn-yM%22%7D