Kraj

Contact Center obsłuży programy lojalnościowe

Firma outsourcingowa wdroży nową usługę.

Contact Center, firma call i contact center, uruchomiła usługę pod nazwą “Wygraj z konkurencją”. Projekt dotyczy realizacji konkursów oraz programów lojalnościowych.
– Obserwując rynek, zauważyliśmy nowe zapotrzebowania ze strony naszych klientów. Mamy duże doświadczenie w realizacji operacyjnej obsługi konkursów i programów motywacyjnych, dlatego postanowiliśmy wyodrębnić tego typu usługi jako samodzielny produkt w naszej ofercie – mówi Paweł Depta, dyrektor odpowiedzialny za rozwój biznesu w Contact Center.

Contact Center oferuje kilka wersji usługi, począwszy od kompleksowego przygotowania i realizacji konkursu lub programu, łącznie z regulaminem, przez samą obsługę infolinii, po świadczenie usług doradczych związanych z konkursem lub programem.

Według danych Contact Center firma ma obecnie ponad 2200 stanowisk i osiem lokalizacji contact center.