Kraj

Starcom MediaVest i ZenithOptimedia współpracują z Upcast Social

Porozumienie dotyczy korzystania z narzędzia do zarządzania kampaniami w Facebooku.

Upcast Social, dostawca technologii do marketingu w social mediach, podpisał umowy o strategicznej współpracy z polskimi oddziałami grupy Starcom MediaVest (SMV) oraz ZenithOptimedia Group (ZOG) – obydwie firmy należą do Publicisu. 

Polskie oddziały grupy SMV i ZOG podpisały porozumienie o współpracy dotyczące korzystania z narzędzia do zarządzania kampaniami w Facebooku. Upcast ma zapewnić agencjom przewagę konkurencyjną oraz rozwiązania, które są odpowiedzią na rosnące wymagania klientów domów mediowych. 

– Funkcje takie jak Super Groups (przekształcanie reklam w oddzielne kampanie), strategie optymalizacji sprzedaży, czy Action Spec Targeting są narzędziami dla agencji, które zarządzają złożonymi kampaniami na szeroką skalę – mówi Grant Muckle, managing director Upcast. Według firmy Upcast jej technologia jako jedyna pozwala na  targetowanie według aktywności, jakie wykonali użytkownicy Facebooka w konkretnych aplikacjach.