Kraj

Sukces mobilnej wersji "Kukbuka"

Aplikacja na tablety znalazła się na 1. miejscu w rankingu popularności w App Store w kategorii Food & Drink.

Nowy magazyn kulinarny “Kukbuk” równolegle wprowadził swoją specjalną wersję mobilną na tablety. Zaledwie kilka dni od wejścia na rynek aplikacja ta znalazła się na 1. miejscu w rankingu popularności w App Store w kategorii Food & Drink oraz na 2. miejscu najlepiej zarabiających aplikacji w polskim App Store.

Aplikacja “Kukbuk” została zaprojektowana specjalnie z myślą o użytkownikach tabletów i posiada odrębną makietę w stosunku do nowego dwumiesięcznika. Została przygotowana w narzędziach Adobe Digital Publishing Suite. Wersja na tablety dostępna jest od wtorku w App Store i Google Play. Cena w App Store to 0,89 euro. W Google Play 3,5 zł.

Autorką aplikacji jest Emilia Nyka, która przy jej opracowaniu współpracowała z Optizen Labs SA.