M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

CEDC mocno promuje Bolsa w okresie świąteczno-noworocznym

Maciej Burlikowski | 11 grudnia 2012, 06:00

Konsumentów ma skusić nie tylko obniżona cena, ale także możliwość wygrania podwójnych zakupów.

Central European Distribution Corporation, producent napojów alkoholowych, w tym wódki pod marką Bols, postanowił wesprzeć jej sprzedaż w okresie świąteczno-noworocznym. Od 10 grudnia do 5 stycznia przyszłego roku cena butelki 0,5 l Bolsa zostaje obniżona do 21,99 zł. Oprócz tego prowadzona będzie promocja konsumencka. Po zarejestrowaniu paragonu z zakupu na profilu Ambasadorek Bols w Facebooku klient może opisać najlepszą imprezę sylwestrową, jaką się przeżyło, lub opisać taką, na jaką chciałoby się wybrać.

Jury złożone z ambasadorek marki Bols (to hostessy, które uczestniczą w imprezach marki) wybierze najciekawsze propozycje, a ich autorzy otrzymają drugie tyle butelek, ile kupili. Łącznie producent rozda 300 półlitrowych butelek wódki. Akcja obejmuje ok. 2 tys. sklepów tzw. handlu tradycyjnego (sklepy spożywcze i monopolowe), bez dyskontów, super- i hipermarketów. Akcja wspierana jest szeregiem materiałów POS, takich jak plakaty, cenówki oraz zawieszki na butelki z zasadami konkursu.

Organizację i realizację konkursu CEDC zlecił firmie Digital Melody z Wrocławia.

– Marka Bols zawsze słynęła z innowacyjnych i intrygujących kampanii promocyjnych, i tak zostało do dziś. Polacy przywiązali się do takich symboli jak łódka Bols, a teraz ogromną popularnością cieszą się Ambasadorki, które mają już 34 tys. fanów w Facebooku. Ta akcja promocyjna będzie organizowana w czasie sylwestrowym, co na pewno nie pozostanie bez wpływu na wyniki sprzedaży – mówi Anna Pazderska, kierownik marki Bols.

Czytaj więcej na temat: , , , ,