Kraj

Pro Media House oferuje consulting i audyt kampanii online

Usługa opracowana została przede wszystkim z myślą o reklamodawcach, którzy do tej pory prowadzili działania reklamowe w internecie we własnym zakresie.

Dom mediowy Pro Media House oraz jego internetowy dział DiGi Media Store wprowadziły nową usługę doradczą, której celem jest dostarczenie reklamodawcom wytycznych i rekomendacji dotyczących e-marketingu na podstawie analizy dotychczasowych działań reklamowych online.

Usługa opracowana została przede wszystkim z myślą o reklamodawcach, którzy do tej pory prowadzili działania reklamowe w internecie we własnym zakresie.

Doradztwo oferowane jest w trzech formach: audytu dotychczasowych działań online reklamodawcy wraz z wnioskami i rekomendacjami na przyszłość, szkolenia oraz workshopu z udziałem klienta.

Audyt obejmuje m.in. weryfikację kanałów, formy i treści prowadzonych przez reklamodawcę działań reklamowych online oraz analizę skuteczności stosowanych narzędzi komunikacji.