Wystartowała platforma będąca narzędziem łączącym w sobie marketing rekomendacji i badania rynku. Jej autorem jest Buzz Media.
Uruchomienie usługi zostało poprzedzone badaniem polskich konsumentów dotyczącym siły rekomendacji. Zgodnie z jego wynikami aż 85 proc. Polaków poleca produkty i usługi swoim znajomym, z czego 65 proc. społeczeństwa wierzy opiniom, jakie usłyszy, i sugeruje się nimi podczas codziennych zakupów.
Oprócz marketingu rekomendacji platforma umożliwia agencji oferowanie również badań rynku. Za część metodologiczną przedsięwzięcia odpowiada Dom Badawczy Maison, z którym agencja podpisała umowę o partnerstwie.
Oprócz ambasadorów, którzy zarejestrują się na stronie, agencja będzie poszukiwała tak zwanych “influencerów”. Szukanie ich będzie się odbywać dwutorowo – offline, podczas eventów, jak również online, w oparciu o platformy dyskusyjne.
Działem client service projektu pokieruje Emilia Sabat, wcześniej związana z agencjami Streetcom Polska i Harder & Harder. Zrealizowała kampanie między innymi dla Nestlé, Kompanii Piwowarskiej, Procter & Gamble, LG, Nivei i Adidasa.