Kraj

Cyfrowy Polsat tworzy dział usług online

Poza Albertem Szybińskim do zespołu dołączyły trzy nowe osoby.

Cyfrowy Polsat utworzył w pionie marketingu nowy dział usług online, który jest odpowiedzialny za rozwój, zarządzenie treścią oraz promocję produktów online: w tym m.in. VoD i PPV (serwisu wideo online Ipla), serwisu catch-up TV dostępnego na stronie internetowej. Za cały ten obszar usług online w Cyfrowym Polsacie odpowiada Albert Szybiński, o którego przejściu pisaliśmy już w MMP24 17 grudnia br. Na czele działu usług online jako jego kierownik stanęła Joanna Popowska, która wcześniej była odpowiedzialna za VoD – Domową Wypożyczalnię Filmową oraz usługi PPV Cyfrowego Polsatu. W nowym dziale wydzielono dwie sekcje: usług online oraz PPV pod opieką odpowiednio Agaty Oleszkiewicz i Bożeny Wilczyńskiej.