Kraj

Był Henialdinho, jest Henix [wideo]

Tesco uruchomiło świąteczną kampanię, w której Henio tańczy Gangnam style.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FRr7624jL_tQ%22%7D
Agencja Lemon Sky realizuje kampanię świąteczną dla Tesco. Tym razem Henio szybko i konkretnie składa spersonalizowane życzenia w locie.

Osią kampanii jest film, w którym każdy może wykorzystać postać Henia do złożenia własnych świątecznych życzeń, a następnie podzielenia się nimi z przyjaciółmi czy rodziną w postaci animowanego klipu. Animacja z Heniem w roli głównej nawiązuje do popularnych tematów czy tekstów, m.in. niedawno oglądanego przez cały świat skoku Baumgartnera, tańca Gangnam style czy znanych tekstów z filmów wirusowych.