Kraj

KFC reklamuje zimowy zestaw [wideo]

Kampania obejmuje TV i internet.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FNN8UfbXZJLU%22%7D

KFC przygotowało nowy promocyjny zestaw. Pikantne skrzydełka Hot Wings dostępne są teraz  z dużą porcją frytek i napojem z dolewką w cenie 10 zł. Promocja trwa do 1 stycznia 2013 r.

Ofertę wspiera kampania na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych. Dodatkowo działania prowadzone są na stronie dedykowanej KFC oraz na fan page’u w Facebooku.

Spot reklamowy przygotowała agencja Red8 Advertising. Media zaplanował i kupił Media Direction OMD. Za obsługę mediów społecznościowych odpowiada dział marketingu KFC.