Kraj

Nivea po 11 latach kończy projekt Błękitne Żagle

Marketer zrezygnował z prowadzenia jednego z najstarszych na rynku projektów CSR. Skupi się na placach zabaw i szkółkach piłkarskich.

Nivea Polska po 11 latach kończy program Nivea Błękitne Żagle. Polegał on na wspieraniu najmłodszych żeglarzy w wieku do 11 lat, pływających na klasie Optymist. W ostatnim sezonie Nivea wspierała 35 uczniowskich klubów sportowych zajmujących się żeglarstwem w całym kraju. Program obejmował nie tylko regiony tradycyjnie kojarzone z żeglarstwem jak Mazury czy Kaszuby, ale także wiele miast.

– Decyzja o zakończeniu tego programu nie była dla nas łatwa. Niemniej jednak programy społeczne, które Nivea Polska prowadzi od dwóch lat – czyli 100 Placów Zabaw Nivea oraz 100 Szkółek Piłkarskich Nivea – uświadomiły nam, jak szerokie są potrzeby społeczne w Polsce. Odzew na powyższe projekty przekroczył wszelkie nasze wyobrażenia i pokazał ogromną skalę różnorakich potrzeb, na które chcemy odpowiadać. Zarówno Place Zabaw, jak i Szkółki Nivea skierowane są do szerszej grupy beneficjentów niż Nivea Błękitne Żagle – mówi Jakub Góralczyk, junior PR manager Nivea Polska.

W przyszłym roku program 100 Szkółek Piłkarskich Nivea będzie mocno wspierany. Projekt realizuje agencja KidsLab. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC, za kampanię prasową i TV – DraftFCB, zaś za wsparcie socialmediowe odpowiada agencja Lubię To. Działania PR prowadzi Garden of Words.