Zagranica

Aviva wdraża nową globalną strategię komunikacji marketingowej

Według przedstawicieli Avivy wraz z nadejściem nowego 2013 roku zmieni się globalna strategia komunikacji marketingowej tego ubezpieczyciela. Nowe hasło tej strategii brzmi: "Little things matter".

Nowa strategia komunikacyjna Avivy została przygotowana pod kierownictwem global marketing directora Jana Goodinga. W Wielkiej Brytanii kampania inicjująca nową strategię rozpocznie się od emisji 60-sekundowego spotu telewizyjnego z udziałem znanego komika Paula Whitehouse’a. Nowością jest to, że ubezpieczyciel po raz pierwszy w jednej kampanii będzie promować zarówno ubezpieczenia o charakterze ogólnym, jak i polisy na życie.

Kampania telewizyjna została przygotowana przez londyńską Abbot Mead Vickers BBDO. W połowie stycznia kampania ta zostanie rozszerzona na kolejne pola, tj. OOH oraz direct mail. Kampanię w social mediach opracowała agencja Dare i będzie ona m.in. obejmować konkursy w Facebooku.

(BrandRepublic)