Kraj

Krakuski z kampanią na początek roku

Marka podkreśla tradycję i pasję.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fc9UbvlYENck%26feature%3Dplayer_detailpage%22%7D
Krakuski ruszyły z kampanią reklamową w największych stacjach telewizyjnych. 30-sekundowy spot podkreśla, że ciastka tworzone są z pasją i że marka Krakuski jest rodzinna.

Nowa kreacja odzwierciedla re-pozycjonowanie marki, której esencja brzmi “Z pasją od serca”.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Publicis, a media zakupił dom mediowy MediaCom.