Kraj

Majewski w YouTube średnio oglądany

Ostatnie filmy na kanale "Szymon Majewski SuperSam" znanego satyryka w YouTube oglądano po ok. 10 tys. razy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FMEHVOOUvPzg%22%7D
W połowie grudnia ub.r. Google Polska ogłosił, że swój komercyjny kanał filmowy w serwisie YouTube uruchomi znany satyryk i showman Szymon Majewski (pisaliśmy o tym w MMP24 17.12.12).

Premierowy odcinek “Szymon Majewski SuperSam” opublikowany 13 grudnia ub.r. internauci obejrzeli 147,8 tys. razy. Zadziałał zapewne efekt zainteresowania nowością. Kolejne filmy pojawiające się na kanale notowały już niższą widownię: niespełna 27 tys. i 39,6 tys. (odc. 2 “Szymon Majewski SuperSam”),  a następne: niespełna 18,5 tys. i 5,4 tys. Odcinki zamieszczone 29 i 31 grudnia miały po ok. 10 tys. wyświetleń. Oczywiście wytłumaczeniem może być okres świąteczno-noworoczny, jednak dla porównania: internetową reklamę sieci Tesco z Heniem zamieszczoną w YouTube 14 grudnia internauci obejrzeli ponad 290 tys. razy (pisaliśmy o niej w MMP24 19.12.12).

Szymon Majewski od 2004 do sierpnia ub.r. związany był z TVN-em, a od marca 2011 r. jest twarzą reklamową największego polskiego banku PKO BP.